I've got this banging in my head

Fy vilken huvudvärk jag har, inge kul alls. Har känt mig konstig hela dagen. Det har svidit i ögonen som om jag inte sovit på veckor, fastdet har jag ju. Och så har jag känt mig hängig, haft huvudvärk och knappt orkat något alls. Kanske en förkylning på gång? Folk går ju runt och snorar och hostar och har sig hela tiden, speciellt i t-banan, uäck!

Appropå t-banan så kom jag knappt hem igår... Jag klev av gröna linjen vid Gamla stan. Sen kom ett tåg mot Fruängen men det var så fullt så jag tänkte att jag skulle ta nästa, men sen kom det inga fler... Det var när den där olyckan hände så förmodligen var det tåget jag väntade på som körde på den där mannen. Jag tog gröna linjen till Gullmars och begav mig sedan ut på världens längsta bussresa till Fruängen. Men jag kämpade tappert och kom hem till slut, hel och ren och med grillad kyckling i matkassen.

Hade jag inte haft så ont i huvudet hade jag nog velat spela lite Wii. Vi köpte (eller snarare Fredrik) ett i helgen. Det är riktigt roligt, men man får träningsvärk. ;) I lördags kom Fredriks syster och hennes kille över och tittade på melodifestivalen med oss, sen körde vi lite Wii oxå. Stackars Kenny (hunden) undrade vad vi sysslade med.

Tycker det är riktigt skönt att veckan går så fort. Jag har sovit bättre de senaste dagarna men eftersom jag är lite hängig så ska det bli skönt att va ledig två dar igen. Just nu är jag fruktansvärt avundsjuk på alla som ska åka iväg till varmare ställen, tycker att det verkar som att ALLA ska till typ Thailand. Jag vill oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback