Fortfarande förkyld

Fy vad jag är trött på att vara täppt i näsan! Vaknade hundratals gånger inatt, kändes det som iaf... Och innan dess var jag tvungen att gå ut och lägga mig på soffan eftersom Fredrik snarkade.

Får nog gå och lägga mig snart, Fredriks mamma kommer och hämtar mig tidigt imorgon, precis som idag. Skönt att slippa stå i kylan och vänta på ersättningsbussar, speciellt när jag hört att det ska bli -18 grader imorgon bitti, hua!

Jag har värsta problemet. Har ett möte inbokat imorgon eftermiddag, men jag vet inte vart jag ska. Personen som ringde upp mig och bokade in mig sa att han skulle maila adress och kontaktuppgifter, men något sådant mail har jag inte fått... Vad gör man? Han ringde från dolt nr och jag uppfattade aldrig namnet på företaget eftersom han pratade väldigt fort... Jag har försökt googla fram vad det kunde va, men det var ju inte så lätt. Gaaahh! Vad jobbigt! Det stod ju i mitt horoskop att onsdagen skulle va en lugn och harmonisk dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback