Dan före dan före helg!

Produktiv dag idag. Fan vad jag är bra. Hann registrera fler gubbar än jag hoppats på. Vore skönt att bli klar med förra veckans rapporter imorrn, så vi hoppas på det. Imorrn blir det även lunchdejt med chefen. Jag och min kollega är lite nervösa, vad kan hon ha att säga lixom? Hoppas att hon plockar upp två tillsvidaretjänster ur fickan, bara sådär! Som någon slags alla hjärtans dag-present, fast i förskott.

Appropå presenter så måste jag pallra mig iväg och hämta ut ett paket... får se om jag orkar det ikväll.

På måndag ska mamma och jag (och Fredrik oxå tror jag) hem till Fredriks mamma (och pappa) på home party. Ska bli trevligt. Men det blir inga tupperware eller dildosar denna gång, det är inredningsprylar som gäller. Me likey!


För övrigt så saknar jag den här stora lurven nu. Vi hade honom i ett dygn och sen blev det väldigt tomt, man vande sig snabbt. Men om två veckor ska vi ha honom i två veckor när husse och matte drar till Aruba. Myspys!




Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback