Oaktiverad

Hellu!

Fan oxå, söndag igen! Jag hatar söndagar.

I fredags blev det fest hemma hos Johan. Jag var egentligen astrött när jag kom hem efter att Sofia och jag länsat Systemet i Rotebro på vägen från jobbet. Men jag drack lite bubbel och lyssnade på musik och försökte hålla mig vaken till Fredrik slutade jobbet. Strax efter 23 tog jag t-banan till Telefonplan där han plockade upp mig med taxi och så åkte vi vidare den lilla biten till Johan. Väl där så piggnade jag till igen och lyckades bli på riktigt partyhumör. Klockan var närmare fem när vi vinglade hemåt.

Därför blev det en väldigt seg dag igår, med kebab och tv. Försöker motivera mig till aktivitet idag, men det går inte så bra. Hela jag känns som ett stort blåmärke, ont överallt. Jag känner mig stressad och sliten, men jag vet inte varför. Kanske har jag lite svårt att fokusera på nuet.

Vi har hittat en till lägenhet som vi kanske ska buda på. Tror Fredrik kommer kontakta mäklaren imorrn för att se om han vet ungefär hur mycket säljarna vill ha. Vi har lärt oss att det brukar vara bra att kontakta mäklaren innan visning om det är en lägenhet man är riktigt intresserad av. Var ju en lägenhet till salu i huset bredvid här, den mäklaren hade en "förhandsvisning" för oss som kontaktat honom i förväg. Tyvärr vill säljarna ha minst 1,9 milj (för en tvåa!) så vi fick hoppa av. Den som vi hittat nu verkar ligga ganska bra till, den är stor, kanske lite litet badrum, men den är fräsch o ljus. Sen tror jag att vi skulle behöva få in en diskmaskin i köket oxå, eftersom vi båda hatar att diska... Får väl se vad mäklaren säger om priset, avgiften är ganska hög tyvärr, så då vill man ju att priset ska vara så lågt som möjligt.


Fan vad jag vill åka utomlands! 1-2 veckors sol och bad och 1 veckas storstad med shopping... får det inte riktigt att gå ihop med min ekonomi och mina kvarvarande semesterdagar bara. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback