Framtid

Aaahhh, lägenheten var jättefin! 3,3 meter i takhöjd, ljus och fräsch med stor balkong i lugnt område. Nackdelen är att det är en tvåa och inte en trea. Ska man tänka långsiktigt så är ju självklart en trea bättre. Dock är de treorna vi vill ha ofta för dyra för oss... Vi gillar ju nybyggt... Vi är alltså lite kluvna till den här. Jag känner att om vi skulle kunna få den till utgångspriset så skulle jag nog vilja satsa på den, men ska vi gå högre så bör vi nog försöka få den trea som ligger här i huset bredvid, men de vill ha mycket mer för den än vad vi tycker den är värd.

Eller så får man vänta... Men det vore skönt att flytta innan jul iaf, för det är jobbigt att inte få plats med allt och att inte kunna ha en dubbelsäng att sova i. Det var ju värsta lyxen för oss att sova i gigantiska hotellsängar i två veckor. Jag vill åka tillbaka! Såg lite på Danska Hollywoodfruarna förut, och den ena var i Vegas och bodde på det hotellet som vi bodde på. "5-stjärnigt lyxhotell" sa tv-kommentatorn. Hollywoodfrun tyckte rummet var väldigt fint och fräscht, men lite mindre än vad hon var van vid. Jag älskade vårat rum när vi var där!

Jobba imorrn igen, ser inte fram emot det. Men framöver så finns det en del roliga och spännande saker inplanerade i kalendern, så hösten kanske inte blir så tokig. Dessutom kommer jag eventuellt få ett nytt spännande uppdrag på jobbet, hoppas verkligen att det blir så, inget är dock 100% klart än. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback