Torsdag

Lägenheten som vi tittade på i tisdags steg för mycket i pris för att det skulle vara värt att hänga kvar i budgivningen. Föreningen hade en del lån oxå, så jag ville inte lägga för mycket på lägenheten om man i slutänden måste hjälpa till att lösa föreningens skulder. Men shit va fin den va...

Idag är jag hemma med migrän. Borde egentligen inte sitta här och anstränga ögonen då, men men. Kunde inte låta bli att titta lite på Laguna Beach nu, fan vad jag längtar tillbaka till USA. Man skulle haft några månader på sig istället för bara två veckor. Får ju ångest när de visar klipp från San Francisco och L.A., och det var inte ens de bästa platserna...


Middag på Nick's Lighthouse (tror jag att det hette) i San Francisco

Det här är fan inte ett bra hus att bo i när man har migrän. Borde lägga mig i badrummet, där är det väl någorlunda tyst. Annars hör man skrikande barn från skolan, nån j-a grästrimmer som gått hela dan, lastbilar med backljud och nu nån j-a borr eller vad f-n det är. Blir ju galen. Tur att man inte jobbar natt, tänk att försöka sova i det här oljudet varenda dag?

Skönt att det är helg snart. Inte en enda grej inplanerad, och Fredrik jobbar, lite trist kanske. Men nästa vecka blir det Weeping Willows på Mosebacke med Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback