Tea time!

Fastnade i bloggvärlden nu under kvällen... galet...

Fy fasiken vad underbart skönt det har varit att bara behöva ta sig över Västerbron de här två senaste dagarna! Idag ville hjärnan dock inte arbeta på lika bra som igår. Men det mesta kunde vi ju redan, dock är det bra med repetition och ett avbrott i vardagen. Men imorrn är det tillbaka till Arlandastad igen.

Fritiden går nu mest åt till att leta bostäder och resor. Vi vill åka nånstans, men vet inte vart. Eller jag vill ju åka lite överallt, men om vi ska komma iväg nu i höst så blir det ju något lite billigare än vår förra resa. Funderar på någon storstad. Men jag som vill ha slappa dagar på stranden lobbar en del för en vanlig charter till typ kanarieöarna, så länge det är varmt, soligt och fräscht så går det bra. Fast jag antar att Fredrik oxå ska ha något att säga till om... så det blir väl nån "stor"-stad ändå. Å lägenheterna är dyra, för vi är så kräsna. Vill bo i Hägersten och gärna stort och allra helst nytt, jo jo, drömma kan man ju göra. Men vi har tre visningar inbokade på måndag iaf. Jag vill ha ett större sovrum nuuu!

Nu börjar det verkligen kännas att hösten är här. Mörkt på kvällarna och rått och kallt, speciellt på mornarna. Så nu är det te- och tända ljus-period! ♥ Jag saknar dock fikakvällarna man hade innan alla fick heltidsjobb och liv. Ses i stan och sitta på café i timmar, är det sånt man inte får göra när man är vuxen? Jag vill ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback