Sunday

Åååhhh! Varför är helgerna så korta? Det kunde väl va tvärtom, två dagar jobb och fem dagar helg...?

Igår blev det middag på Azafran i Hornstull och sen konsert i Långholmsparken. En mycket trevlig kväll, trots att himlen fullkomligt öppnade sig och fullkomligt dränkte oss under Lasses sista låtar. Ibland är det bra med regnponchos. Det va ju inte ens någon idé att försöka fixa håret innan man åkte hemifrån...









Bilderna är snodda av Sara, för att hennes kamera är bättre än min. Efter en lång blöt promenad i regnet tog vi oss till OT där vi drack lite öl med min bättre hälft.

Idag har han och jag hittat en lägenhet som vi vill ha. Det vore så skönt att flytta till något större snart, innan man blir tokig här. Vi behöver få plats med en större säng och mer förvaring. Jag har iaf lyckats rensa och slänga lite kläder idag, men byrålådor och garderob är fortfarande knökfulla.
Fredrik ska kontakta mäklaren imorgon och se om det finns någon chans att få lägenheten vi hittat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback