Gaaahhh!

Fy fan vad trött jag är. Och nu kan jag ju inte skylla på jetlag längre... Skönt att det är fredag imorrn, men det är lönekörning så det är mycket som ska vara klart på måndag.

Igår blev det lite vin och mackor hemma hos Fredriks föräldrar eftersom hans pappa fyllde år. Kanske därför man är extra trött.

Jag önskar att jag kunde säga att det var vi som köpte den där lägenheten i London för 1,6 miljarder som det står om i tidningarna idag, men icke. Fast det är väl ändå liiite onödigt, att lägga sååå mycket pengar enbart på boendet? Vi har iaf lagt ett bud (ganska högt) på en lägenhet. Väntar dock på en bekräftelse från mäklaren på att budet ens kommit fram... Jag vill flytta NUUU!

Läste ut Mia Skäringers bok på sammanlagt 2 timmar. Så j-a bra. Kände igen mig i massor, dock inte det som handlade om barn kanske. Men när hon skrev om sin pappa gjorde det ont i hjärtat för min pappa är precis likadan, men han lever fortfarande, än så länge. Kroppen klarar ju inte hur mycket som helst. Mias pappa dog, han var nykter och körde bil, men han dog av alkoholen. Fan, varför gör pappor sådär?


Kommentarer
Postat av: Sara

Läs Hanna Hellqvists Karlstad zologiska. Skratta o gråta lite som Mia fast utan barn o med djur istället. Puss på dig!

2010-08-12 @ 20:09:08
Postat av: Linda

Nu har jag köpt den och börjat läsa! :)

2010-08-13 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback