Snö, och kultur

Fy vad kallt det är, det är inte ok! I Arlandastad har det snöat stora blaffiga snöflingor idag. Lyckligtvis smälte de så fort de nuddade marken.

TGIF imorrn! Sweet! Ska försöka hinna med lite shopping efter jobbet. Känns kul att man får va lite rik för en stund. Och ja, det blir väl en rätt kort stund... Närmare en tredjedel ska sparas till resan, och sen har man ju räkningar oxå...

Igår ringde min svärmor och frågade vad vi skulle göra nästa torsdag. "Ingenting", svarade jag. "Bra, då ordnar jag lite mat så kan ni komma över efter jobbet". Ganska bra att vi fyller år samma dag. ;)
 

I helgen väntar konsert, och så ska Sara och jag se om vi hinner med en konstutställning med min favoritkonstnär Lisa Rinnevuo. Det är ju Kulturnatt mellan lördag och söndag! Lisas tavlor är iaf to die for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback