En liten lapp...

Tycker inte att man borde ha huvudvärk efter 2 glas öl och ett glas cider, men jag har iaf det. Migrän på väg kanske? Var samma sak i onsdags, men då hade jag sovit dåligt (och inte druckit alkohol). Får kanske ta en Eeze i förebyggande syfte.

Igår var jag hos Julia och klippte mig och färgade håret. Det fick bli lite mörkare än jag tänkt mig, för mina toppar var för mörka. Hade vi blekt håret först för att få rätt nyans så hade det förmodligen trillat av, så vi hoppade det... Jag passar ju bra i mörkt oxå, man ser bara lite blek ut ibland. Men nu verkar solen komma så då kan man ju kanske få lite färg iaf i ansiktet snart. 500 kr kostade klippning och färg, värsta bra ju!

Efter klippningen följde Julia med mig till Östermalmstorg eftersom hon ville hitta en påskpresent till Henke, men inne på Åhléns fanns det ju ingen killavdelning!? Så hon fick gå tillbaka till salongen tomhänt. Själv åkte jag till stan (Vad konstigt det låter, jag var ju redan i stan! Men ni fattar nog vad jag menar) Lämnade tillbaka lite kläder jag köpt som inte alls var bra. Köpte en väska till vår videokamera och en snordyr Smashbox-primer, min gamla hade ju tagit slut och det känns som att sminket sitter ännu lite bättre med den. Fast jag kanske ska testa ID:s primer nästa gång, eftersom det är ID:s smink jag använder... men men, jag har ju varit nöjd med Smashbox.

När jag kom hem så var jag tvungen att gå och lägga mig. Jag var så fruktansvärt trött. Sov väl någon timme och drömde en massa störda saker. Sen tvingade jag mig upp. Roade mig med facebook och sen kollade jag på den nya serien med Christian Slater (han är ju ganska snygg ju!) och sen Lyxfällan.

Sen ringde Fredrik och frågade om jag inte ville möta upp han och de andra kockarna i stan för en öl. Först sa jag nej för jag va så j-a trött. Men sen ändrade jag mig och åkte in. Det blev en väldigt intressant kväll, haha. Det kom en kvinna i 40-45 års åldern och ställde sig vid vårt bord. Hon var ganska full och skulle klappa på alla killarna, trots att både Fredrik och Tobbe hade varsin tjej med sig. Jag sa till henne att det var ganska modigt att gå fram till helt okända människor sådär. Hon svarade att nu var hon ju så full så då var det inga problem. Sen fick hon syn på Viktor. "Men guuuud va han e schnyyyygg, viskade hon sluddrande till mig. Hon var ute för att hennes äldsta dotter skulle ha fest och ville ha FF. Sen började hon prata om penisstorlekar... ja, jag skrattade iaf sjukt mycket för hela situationen var väldigt rolig. Det hela slutade med att Viktor promenerade iväg med kvinnan nedför Götgatsbacken när Fredrik och jag gick till t-banan. Vad som än hände så hoppas jag att han såg till att hon kom hem ordentligt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde städa lite, speciellt i köket. Panta lite burkar och flaskor kanske? Borde gå en promenad eller något oxå, komma ut och röra på mig lite.

Skulle göra kaffe nyss och hittade en liten lapp i kaffeburken... ;) Så nu kommer jag va glad hela dagen! Och jag som klagar på att min pojkvän inte är romantisk... Jag tar tillbaka det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback