Gaaaahhh!

Tog 3 timmar att ta sig från jobbet till Sätra igår. Signalfel och strömavbrott på pendeln så jag satt fast i Upplands Väsby. Först fick man inte veta någonting så alla satt snällt kvar på tåget. Sen efter 40 min får alla kliva av. Efter ytterligare nån halvtimme utan information bestämmer jag mig för att ringa en taxi. Växeltjejen säger att det kan dröja. Efter en halvtimma ringer jag och frågar vad som händer. Då har taxin inte hittat mig trots att jag klart och tydligt sagt var jag stod. Blir lovad en ny taxi. Den kommer till slut. Vid Kista trafikplats, mitt på motorvägen, får bilen soppatorsk... Chauffören får ringa på en annan taxi som kan ta mig resten av biten. Inte ok på min födelsedag och allt! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback