5 april

Hmm... verkar som bloggläsarna tagit ledigt under påsken, inte så konstigt kanske. Man har ju haft fullt upp med att sitta ute i solen och mysa. All helgens mat har varit grillad... ;) Grillad lax, grillad oxfilé, grillad lammfärsburgare och grillad anka, ljuuuvligt!

Därför trodde jag verkligen att jag drömde när jag gick på toa vid 6-tiden imorse. Tittade ut genom fönstrena och tyckte att det såg väldigt konstigt ut. Gnuggade mig förtvivlat i ögonen, men nä, den var kvar! Snöhelvete! Var 17 kom den ifrån!?

Jaja, tur att lördagen och söndagen blev fina. Vi har bara slappat, ätit god mat, godis, solat och kollat på film. Blir det bra väder nästa helg åker vi nog till landet då med, fast med Fredriks föräldrar. Hoppas på det, det är så skönt att komma bort lite.

Har ruggig söndagsångest nu, ser inte fram emot att gå upp 5 imorrn... Några veckor till så kanske man kommer in i det, hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback