13 april

Inte en enda människa som undrar över vart man tagit vägen... schysst lixom...

Mina vardagar består nu av att bege sig till jobbet (1,5 timme), jobba (8 timmar, 8,5 timmar inkl. lunch), åka hem (1,5-2 timmar, 3-4 om man hoppar av i stan eller Liljeholmen på vägen hem). Sen försöker jag ha lite kvalitetstid med min pojkvän, när han är hemma... fast förra veckan var det fotboll på tv varenda j-a dag.

Annars börjar det iaf bli riktigt roligt på jobbet nu när jag börjar komma in i saker och få lite mer ansvar, även om jag blev lite nervös igår när vi hade möte och min teamleader sa "Linda tar den och den och den och den..." Jag håller på att bli sjuk nu igen, så tröttheten är tyvärr extrem för tillfället.

Imorrn sticker Fredrik till Prag. Nej, han vet inte att det finns andra platser i världen... Jag är avis och var riktigt sur och grinig igår, tröttheten gjorde nog sitt till oxå. Han kommer hem på söndag igen. 

Å mamma är i Portugal med Gabriel Forss och gospelkören. Kul att vissa har det bra då... ;P

Jag har iaf suttit i ett litet möte alldeles nyss och skrivit på lite papper och så. Jag är ju VD nu, så jag måste ju försöka ha lite koll... Verkar som att jag behöver göra ett prov till fram emot sommaren, men det borde väl inte vara några problem. Och går det bra får jag ju mer pengar, trevligt värre. Just nu går jag bara och längtar till nästa fredag då jag får lön från tre håll.

Nu ska jag bara slappa framför tvn en stund. Fast jag kom på att jag måste göra lunchlåda oxå, urk!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback