Torsdag

Sömnlös igen. Nu har jag inte sovit något alls de två senaste dygnen. Jag slumrar väl säkert till någon gång under natten, men jag vaknar lika snabbt igen och någon riktig sömn blir det inte. Det hade varit skönt med en lite större säng, men även om jag sover själv hemma i min stora säng så sover jag inte så mycket bättre, så det måste vara något annat.

Men idag blev jag jätteglad när en tjej kom in här och frågade om jag oxå ville utnyttja deras massör som kommer hit en gång i månaden. Jag frågade vad det kostar och då sa hon att det var gratis, så då kunde jag ju inte säga nej, för det är precis vad jag behöver! Kl 14.45 idag är det min tur!

Igår var min lärare här och kollade läget. Hon blev oxå lite bekymrad, men vi avvaktar ett tag till. När vi satt och pratade ringde hennes mobil och det visade sig att det var från jobbet som jag sökt. De ville ha referenser på mig och en tjej som gick ut förra året. Så än är det tydligen inte kört, det trodde ju jag.

Saknar Fredrik. Hinner ju knappt ses ändå när han jobbar kväll. Tycker bättre om när han jobbar dag och vi åker t-bana tillsammans på morgnarna, trots att han är inne i sin egna lilla I-phone-värld. ;)

Jag vill åka hem och sova... Får se om jag kanske kan gå efter massagen, jag lär ju bli helt mör och ändå inte orka göra något, det gör jag ju inte ens nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback