Tisdag

Det går fanimej inte att åka t-bana från Mörby till Hässelby. Såg mitt tåg åka ifrån mig vid Centralen. Sen kom det ett tåg till Vällingby, VÄLLINGBY! Vet ni hur frustrerande det är att behöva gå av där, när det bara är tre stationer kvar!? Det får väl bli Västertorp resten av veckan, om Fredrik orkar med mig. Jag var väldigt tjurig och ledsen igår kväll... Fast när vi var i Skärholmen och shoppade så var jag på rätt bra humör. Blev värre sen på kvällen när tröttheten och allt kom ikapp.

Men nu ska jag tydligen gå(!) och träna. Annika skulle komma hit och så skulle vi gå till Vällingby eller hur det var. Lite jobbigt att sängen ser så skön ut... eller ja, under alla kläder och allt iaf.

Det är väldigt tomt här utan min lilla gris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback