Tisdag

Sitter och dricker varm choklad och kollar runt på nätet. Finns ju inte så mycket att göra här, och alla är upptagna med sitt. Känns som att jag stör lixom. Men det har varit lite bättre igår och idag. Jag har iaf skickat iväg några halvhjärtade jobbansökningar, än så länge har jag inte dykt på något mer jobb som verkar lika intressant som det jag sökte på ByggMax. Fan att intervjun skulle gå så dåligt. Jag har aldrig nånsin förberett mig så bra inför en jobbintervju, men så blev jag så nervös av att tjejen som intervjuade mig var så stel. Hon verkade så hård på något sätt, trots att hon var rätt liten, och i min ålder. Men men, jag får väl se det som en erfarenhet inför ev nästkommande intervjuer.

Men oj vad trött jag är. Gick inte så bra att sova inatt. Lite uppstressad tror jag, ovanligt va? Åkte tillbaka till V-torp igår kväll. Fredrik kom dock inte förrän 23.30, så jag satt ju uppe och väntade och sen satt vi och pratade (ja jag vet, romantiskt... borde ha kastat mig över honom och knuffat in honom i sovrummet...) en stund innan jag gick och la mig. Han berättade sånt där som jag inte vill veta, om andra alltså. Sånt där som jag skulle bli helt knäpp av om jag var en av dem det handlade om. Tycker inte om att bli besviken på folk.

Igår hämtade jag ut min Lasse-box! Med Fredriks hjälp fick jag sedan in låtarna i min mobil. Så imorse kunde jag njuta medan jag åkte till Mörby. Han låter lite rockigare nu, Lasse alltså. Mer fart iaf.

Ikväll är det fotboll. och jag är väl snart mer intresserad än Fredrik. Ja, jag vette f*n hur det gick till... Kommer på mig själv med att spetsa öronen varje gång någon nämner ord som fotboll, Zlatan, Liverpool, Barca osv. HERREGUD! Det är ju totalt emot mina principer. Men min Liverpooltröja är ju sååå mysig! Får nog lägga in en bild sen nån dag.

Två timmar kvar, ungefär. Brukar försöka gå strax efter 16 eller runt 16.30. Undrar om man kan göra någon nytta här på något sätt... Blogga ska man ju absolut inte göra på sin arbetsplats, men jag kände ett visst behov.

Spana in den
här förresten! Fyfan vad grym! Tänk om den låg i Stockholm och va min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback