...............

Gokväll! ;)

Här sitter jag i min nya mysiga röda tröja och väntar på Idol. Ska ju va från Umeå ikväll om jag inte hörde fel, tänkte att de kanske visar lite från stan i så fall.

Var hemma från praktiken igår och idag. Efter att inte ha sovit på ett antal nätter kom självklart ett ordentligt migränanfall. Dessutom är praktikplatsen inte särskilt bra så jag har idag pratat med min lärare. Hon sa att hon skulle höra av sig under kvällen, men jag har inte hört något, antar att jag måste pallra mig iväg imorrn då, men det känns inte bra.

Finns det ingen som har tid med en fika eller så någon dag/kväll?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Med vem och vart ska du på stand up på fredag? Kanske kan vi komma förbi & ta ett glas efter? kram!

2009-09-16 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback