Lördag

Hade en väldigt rolig kväll igår. ;D

Smet lite tidigare från praktiken, åkte hem, städade lite och gick och la mig i sängen. Hade tänkt att sova längst till 19.30, men satte ingen klocka eftersom jag tänkte att jag lär ju inte sova i tre timmar. Vaknade 19.53... Värmde micromat (kocken är ju inte hemma) och kollade på Idol. Sen gick jag en promenad. Hade tänkt att handla men tänkte helt fel med tiden eftersom affärerna stänger 21 och jag var ute typ 20 min senare.

När jag kom hem igen gjorde jag mig iordning och åkte in till stan där jag mötte upp Fredrik och Tobbe. Vi åkte till OT där vi lyckades hälla i oss fyra öl var på bara en timme(!). Hade pratat med Carro under kvällen oxå. Norrlänningen var på besök i fjollträsk och vi bestämde att vi skulle ses.

När OT stängde tog Fredrik och jag en taxi till Naglo där Carro och hennes kompis Alex var. Ett otroligt trevligt ställe tycker jag. Som att vara på en väldigt väldigt crowded hemmafest lixom. Carro ville inte sluta kramas, haha. Det var ju ett tag sen sist. Vi var där ett tag och sen ville Alex gå till East, så vi gick dit men de hade stängt. Så det blev Donken istället innan vi tog en taxi hem.

Var dock en aning seg imorse men fick pallra mig upp när Fredrik åkt till jobbet. Åkte hem till mig. Skulle hämta ut ett paket men det hade inte kommit, trots att jag fått en avisering, suck. Slängde i mig två mackor (bakishungrig) innan Jimmy kom. Vi tog taxi (herregud...) till V-by där vi gick in på BR. Fy fan alltså! Gå aldrig in där på en lördag, KAOS! Det blev en Bratzdocka och en Bratzhäst (ja, jag vet, det känns inte riktigt bra... men det var det eller Barbie och det kändes ungefär som pest eller kolera. dessutom har ju inte V-by största utbudet så Bratzdockorna såg lite roligare ut, men usch alltså).

Sen blev det promenad till Nälsta där vi ätit god mat och tårta och druckit vin. Åkte hem tidigt eftersom jag ska va inne i stan vid 10 imorrn. Min ex-grupp ska plugga... kuuul... Känner mig rätt opepp.

Ska väl kanske städa lite här hemma innan jag går och lägger mig. Det är fortfarande jobbigt att vara här för saknaden av Tilda blir så uppenbar. Man är ju så van vid att man måste stänga garderobsdörrar och liknande så sånt går på automatik, och sen efter en stund kommer man på att hon ju inte är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback