1 september

Kolla vilken uuurtjusig bild Lilas hade lagt upp på Facebook! Haha! Osminkad och påbylsad på landet... Brukar dock inte alltid gå runt i kräfthatt och haklapp. Men titta vad mycket öl jag har, säkert därför jag är så glad.



Just nu skulle jag vilja vara min lillebror. Säger inte varför, hehe.

Och så måste ni gå in
här och läsa lite fint om mig... Ja och lite om mamma oxå.

Förresten så verkar min praktikplats rätt så bra. Fick eget rum och inloggningsuppgifter redan första dagen. Dessutom fick jag knappa in lite löner oxå. Idag var det dock rätt segt för han som är löneansvarig har fått lite extra att göra då ekonomichefen fick en akut blindtarmsinflammation på deras kickoff i slutet av förra veckan. Men men, jag fördrev tiden med att läsa måleriavtalet. Hoppas på lite mer att göra imorrn. Funderar på att komma lie tidigare än 8.00 för då får man gå lite tidigare och slipper kanske sån rusningstrafik som var idag. Tur att man åker från slutstationer iaf, fast jag måste ju byta vid Centralen när jag inte åker till Fredrik, som jag gjorde igår.

Man börjar dock undra hur länge man egentligen varit borta när en spindel hunnit bygga bo i handfatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback