Uttråkad på praktiken

Jag har inget att göra här idag. Inte särskilt kul, försöker se till att passa på att söka jobb och kolla runt lite. Har halvt skrivit in mig på arbetsförmedlingen oxå, man måste gå dit inom två veckor, så jag får väl försöka göra det någon lunch kanske.

Idag är det lite smått kaos. Stockholms stad ska ju byta ut sitt datasystem och alla datorer, lär ju va vi skattebetalare som får betala kalaset. Anyway, det är inte beställt någon ny dator till mitt rum, och de lär ju ta den gamla så jag vet inte vad jag ska göra min sista 1,5 vecka. Ev får jag låna en laptop.

Helgen var väldigt bra. I fredags var jag hemma själv hela kvällen för Fredrik var ute. Han frågade iofs om jag ville komma in, men jag var så himla trött. Kan ju vara skönt att va lite själv ibland oxå. På lördagen var Sara och jag i Skärholmen, sen åkte vi till Västertorp där Fredrik lagade mat åt oss. Efter det blev det Lasse på Annexet, sjuuukt bra! Fick rysningar när han spelade min favorit för tillfället. ♥

På söndagen kom Fredriks föräldrar och min mamma och hennes man hem till Fredrik. Det blv lite fika och uppsättning av taklampor lite här och där, väldigt trevligt.

I måndags kväll var jag och Fredrik och såg vår favvo Al på Boulevardteatern, jag skrattade så jag fick ont i käkarna. Det är så det ska va på Stand Up. ;D

Nu sitter jag här med en kvitterad rikskupong-lista framför mig, någon har kvitterat ut sina kuponger med signaturen "Big Dick"... moget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback