Seg söndag

Snacka om slapp dag idag. Låg i sängen ända till 12.30. Sen har jag kollat på tv och dammsugit litegrann. Pratade med min syster i typ en halvtimme. Hon hade oxå råkat ut för en idiot, precis som lillebror. Men en rolig grej hon berättade var att hon och min systersons pappa kanske ska flytta ihop igen, det tyckte jag var roligt. Hoppas bara att det går bra i så fall. 

Måste ge mig ut och handla något att äta tror jag, vad det nu skulle va. Fan, det är bättre när min kock är hemma och lagar mat till mig, hehe.

Och ja, vad ska man säga. Trist med folk som inte uppskattar det man gör och inte ger någon respons. Jag har alltid ställt upp, man kan ju undra varför. Nu är jag bara ledsen och besviken.

Nog med det. Nu är det snart en ny vecka, som bl a innehåller en konsert, praktik och rekryteringsmingel. Jag vet dock vilket jobb jag vill ha, men den kvinnan ska ju inte ringa förrän i december... hoppas verkligen att hon verkligen gör det. Gaaahh!
 Ett positivt besked om jobb och ett avklarat examensarbete och jag skulle vara lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback