Kör

Igår var jag så trött att jag blev full (jag menar verkligen full) på ETT glas vin! Därav det tidigare inlägget. Sen somnade jag par timmar. Väldigt givande kväll. Fast det blev iofs bättre när Fredrik kom hem från jobbet och det blev lite filmmys i soffan.

Idag har jag "pluggat", om man nu ska kalla det så. Var mest som en fika där vi råkade nämna exarbetet ett antal gånger, men men, de andra verkade ju nöjda med det. Trevligt var det iaf. Men det ska bli skönt när skolan är över, bara man hade ett jobb.

Efter fikat var jag och kollade när mammas kör överraskade tv-licensbetalare i Gallerian, på NK och på Sergels torg. På måndag ska jag gå på deras konsert som de har oxå, synd bara att de inte ska ha en riktigt julkonsert istället, hade velat gå på en sån. Kanske skulle ta och börja i den där kören sen, verkar ju riktigt kul faktiskt.




Hade tänkt gå en promenad, men det verkar ju spöregna ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback