Fredag

Hade lust att bara skrika imorse när larmet på mobilen ringde... Men det var bara att pallra sig upp. Var riktigt avundsjuk på Fredrik som låg kvar i sängen. Han va halvt medvetslös när jag gav honom en puss och sa hejdå. Det är lite så vi har det den här veckan, när jag går på morgonen ligger han och sover, jag pussar och säger hejdå. När han kommer hem på kvällen ligger jag och sover, han pussar och säger hej. Men jag tror han jobbar dag nästa vecka, då har vi mer liknande tider. Fast det kan ibland vara ganska skönt att det växlar lite. Med tanke på att lägenheten inte är så stor så är det väl bara bra att man har en del ledig tid för sig själv. Han hinner spela sina tv-spel och titta på sin wrestling, och jag hinner eh... städa och kolla på djurpoliserna? Haha ;)

Äntligen helg ja, men jag ska ju va i stan kl 10 imorrn så särskilt mycket sovmorgon blir det inte. Måste fnula med exarbetet. Ska försöka hinna med att spana in en grej som händer på stan oxå...

Idag när jag slutat ska jag in till stan och möta upp Frida. Vi ska till Solna och intervjua en personalchef tror jag. Hade varit skönt att åka hem, men det känns ju bra att vara lite aktiv med arbetet, och nödvändigt.

Idag är det papperssortering igen. Inte särskilt givande. Ska bli skönt att få va i skolan igen snart. Kortare restid blir de oxå, väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback