.........

Drömde en mardröm tidigt imorse. Jag blev jagad av några killar. Kommer ihåg att jag i drömmen sprang samtidigt som jag ringde till Fredrik som inte svarade, så jag pratade in ett meddelande. Jag grät och var jätterädd. Strax efteråt sprang jag runt ett hörn och där stod han, så jag sprang rätt in i hans famn och sen var ju allt jättetryggt och bra och jag vaknade.

Nu på morgonen när Fredrik skulle gå berättade jag att han räddat mig i drömmen. Då berättade han att han hade legat och sparkat på mig för att jag låg och gnydde och hade mig. Förmodligen var det där gnyendet gråtandet i drömmen. Men var då sparkarna kramen? Haha!

Det var iaf ett mysigt slut på drömmen för det kändes så verkligt och läskigt ett tag. När jag vaknade var jag jätteförvånad över att jag låg i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback