.......

Att man alltid ska va så himla trött. Var på väg till sängen hyfsat tidigt igår kväll, men så började Fredrik kolla efter soffbord på nätet så då satte jag ju mig bredvid. Sen övergick soffbordsletandet till att kolla på hundvalpar på blocket... Farligt det där.

Idag är det "rekryteringsmingel" i skolan under eftermiddagen. Jag kan nog inte vara mer opepp. Dessutom upptäckte jag imorse när jag öppnade garderoben att det jag skulle ha på mig fortfarande låg i tvättkorgen. Bra där Linda.

Och ja, det är faktiskt väldigt skönt att det är fredag imorrn.

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte för att negga, men en hund e väll kanske lite större ansvar än vad en katt är? Och dom har ni ju båda gjort er av med???

2009-11-19 @ 23:03:45
Postat av: Linda

Vi tittar ju bara såklart, för att vi gillar hundar. Gillar ju självklart katter oxå (jag är ju helt djurgalen...), men alla våra katter har ett superbra liv nu när de får springa ute istället. Katter ska helt enkelt inte va i lägenheter... Men jag saknar Tilda sjukt mycket ändå.



Kommer inte skaffa hund, absolut inte nu. Men kanske senare någon gång, fast då måste man nog ha en ekonomi för hunddagis eftersom man ska kunna jobba oxå. Och vi gillar ju att resa så det smartaste är nog att inte ha hund. MEN! Vi har sett att man kan åka till Hundstallet och gå ut med hundar och sen kan man ev få ta hem en hund över en helg ibland, vilket vore en perfekt lösning för oss. Fredrik känner som tur är folk på hunddagiset i V-torp, så han går även dit ibland och stillar sin hundabstinens. :)

2009-11-20 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback