..........

Meh, vilken fjuttstatistik jag har haft de senaste dagarna. Har ni skaffat er ett liv eller vad har hänt?

Det var väldigt kul med fotboll igår. Emma och Madde var dock rätt sura för de hejade ju på Kalmar. En rolig grej var att alla bröliga supportrar blev ännu mer bröliga ju längre matchen gick. Dessutom hade vi någon knäpp gubbe bredvid oss som satt och ropade till alla i laget hur de skulle spela... Who died and made you the expert? Kan vi inte samla ALLA de karlar som sitter hemma och är såna j-a experter och låta dem spela? Kunde bli väldigt roligt tror jag. Ok, att man kommer med utrop och kommentarer, men det behöver man väl inte göra hela matchen igenom?

Sjukt trött är jag. Var tvungen att åka en halvtimme tidigare än vanligt imorse för jag skulle till vårdcentralen i Hässelby Gård och ta bort stygnen. Det gick bra, skönt att bli av med den där lilla knölen som satt där. När jag var på väg till Vällingby kom jag på att jag glömt passerkortet hemma så jag fick gå till receptionen och låna ett besökskort istället. Sen hade vi seminarium om Windows 7 och Office 2007. Office 2007 har jag ju redan hyfsat bra koll på eftersom vi har det i skolan, men det var intressant att se hur Windows hade utvecklats en aning. Men som vanligt vid såna där tillfällen då man ska sitta och lyssna så fick jag till slut svårt att hålla ögonen öppna, spelar lixom ingen roll hur intressant det är.

Sen dag idag, fem timmar till man slutar. Herreguud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback