30 nov

Shit asså... Har precis suttit med ett test för löneadministratörer. Det var lite klurigt faktiskt, har inte räknat manuellt på ett tag, och definitivt inte konterat... Hoppas det gick bra, självklart får man inte se några poäng eller så. Det enda man kan göra nu är väl att vänta.

Helgen var jätteskön. I fredags blev det först en middagslur och sedan lyxmiddag med lammfilé. I lördags blev det en tripp in till stan för mig, men fasiken vad folk det var, helt galet. Fick iaf med mig en present hem till lillebror. Sen hann jag städa och gå en promenad innan Fredriks kompis och hans hund kom och hämtade oss. Vi åkte till Västberga och handlade galet mycket snacks och sen åkte vi till Årsta där vi åt middag på kebaben som ska va bäst. Efter det åkte vi till V-torp och hade ett litet filmmarathon.

Igår var det kalas i H-by. En jäkla bit att åka, men det var trevligt. Sen blev det fotboll resten av kvällen.

Just nu är jag rätt less på exarbetet och längtar mest till helgen då det blir middag och vin med Lilo och Cissi och sen julbord med Fredriks familj vid deras landställe. Men man skulle haft något att ha på sig.

Önskar att den där kontakten ringer snart. Är fruktansvärt avundsjuk på de i klassen som redan fått jobb och inte behöver känna den här ångesten. Vill bara känna julstämning, inte panik... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback