26 nov

Är i skolan. Det går sjukt trögt idag, iaf för mig.

Skönt att helgen börjar närma sig. Har inte särskilt mycket inplanerat, ska på kalas på söndag så jag hoppas min kära pojkvän hinner piggna till till dess. Han är lite hängig och verkar ha en förkylning på gång. Julia nämnde något om bowling igår men jag tror inte att vi ska med på det. 

Igår sprang jag runt och letade lite halvhjärtat efter en klänning jag sett på nätet. Lyckades inte hitta den så jag får väl försöka på nytt i eftermiddag. Fredrik hade hittat en outlet med en massa billiga kläder och skor på Östermalm. Kanske borde spana in den oxå, kanske finns en bra jul/utgångs/nyårsklänning där...

Nähä, om man skulle ta och göra lite nytta kanske.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt, I love shopping! Har du varit förbi outleten? Tipsa gärna! :)

Vart ska vi boka bord på fredag föresten? Ska bli riktigt mysigt att ses igen, va på tok för länge sedan sist.. kram!

2009-11-28 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback