20 nov

Uh, jag mår illa! Tror jag är rätt hungrig. Och smarta jag glömde ju plånboken hemma eftersom jag bytte väska imorse, så ingen lunch för mig alltså. Men det blir tydligen tårta kl 12 eftersom det är min sista dag idag. Får väl se det som lunch då, känns ju JÄTTEBRA, eller inte. Men det är så gulligt att de tänker på mig, trodde faktiskt att de glömt bort det.

Rekryteringsminglet igår var väl sisådär. Vissa företag var så negativa att man undrade varför de ens kommit dit. "Vi tar inte studenter. Man måste ha lång erfarenhet" Men hallå! Är du medveten om att vi är på en skola nu!? Puckon... Jaja, lämnade iaf mitt cv till några stycken innan vi var några stycken som gav upp och åkte hemåt.

Vi är förresten med i tidningen Personalaktuellts nya nr! Men det är nog ingen som läser det här som läser den. Hoppas några framtida arbetsgivare läser artikeln och blir intresserade.


Skönt att sluta 14 idag. Å helgen ser ut att bli lugn. Ska plugga, måste plugga, och imorrn ska jag träffa Jossan i stan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback