091117

Konserten igår var trevlig, men jag var glad att den inte slutade så sent för jag var så trött efter den sömnlösa natten. Men jag har nu iaf tänkt mig att jag ska följa med och prova på någon gång under våren.

När jag kom hem fick jag äntligen lite lagad mat! Råder stor brist på sånt de dagar Fredrik jobbar sent. Ja, jag vet, väldigt dåligt av mig. Jag fattar det inte, jag älskade ju att laga mat förut. Nu känns det mest som att jag t o m glömt hur man gör. Ända sedan jag flyttade till min pytteetta har det varit dåligt med matlagningen.

Sen var det ju ingenting på tv så jag testade att spela Scrabble på datorn, hittade en version som var jätterolig. Jag fastnade i spelet och kom i säng långt senare än vad jag tänkt mig.

Hade tänkt hinna hem till min lägenhet nu på lunchen, men eftersom mamma erbjöd sig att bjuda på lunch och eftersom det är så pissigt väder ute så tar jag det nog imorrn. Ska väl ändå bara kolla posten. Skulle ev behöva hämta laddaren till min Ipod oxå. Tänkte komma igång med träningen nu när vi går tillbaka till skolan igen. Slutar förmodligen tidigare och får kortare resväg, så då blir det lättare med tid och förhoppningsvis ork.
 

Ikväll blir det ny tv-bänk i V-torp. Sakta men säkert börjar Fredriks lägenhet bli riktigt fin. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback