Upplevelsepresent

Jag undrar när Fredrik ska utnyttja sin julklapp... Han fick en upplevelsepresent från just upplevelsepresent.se av mig. Pistolskytte, det passar honom. En sån där machogrej lixom. Man får prova på att skjuta ett antal skott med sex olika pistoler, och känna sig lite "cool".

Själv skulle jag vilja hoppa fallskärm. "Fritt fall i 200 km/h från 3000 meters höjd." Det verkar grymt kul! Frågan är bara om man verkligen skulle våga när man sitter däruppe i luften. Men sitter man fast vid en instruktör som hoppar så måste man ju lixom följa med ner, haha!

Upplevelsepresent.se har ju sjukt mycket äventyr och upplevelser att välja på. Dessutom är de otroligt serviceminded. När jag skulle beställa strax före jul fick jag jättebra hjälp av en trevlig kille som hette Lasse. Skitbra! Så har ni idétorka när det gäller presenter någon gång så ska ni gå in på deras hemsida och kolla! Och så hoppas vi nu att den där Lasse läser detta tävlingsbidrag och låter mig vinna ett presentkort! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Pistolskytte verkar ju mycket roligare än att hoppa fallskärm. Kanske för att jag nog skulle va för mesig för fallskärm.. Och så tror jag att jag skulle va ganska bra på att skjuta. Hmm.. Eller nåt.

2009-05-20 @ 09:25:57
Postat av: Sara

Ja du brukar ju inte vinna om du tävlar......

2009-05-20 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback