Tisdag

"Jag fick fyra jordgubbar"

"Haha, jag fick fem!"

"Ja, men du ligger med kocken..."

Haha, det var en väldigt trevlig kväll med sjukt god mat! Vi var på Fredriks jobb och åt. Värsta bra tycker jag för då han jag se honom lite den här hektiska veckan oxå.

I söndags var vi hemma hos Fredriks moster. Hon hade två små ulltussar hemma. De var så söta att jag är tvungen att visa dem här. Så jag hoppas att det var ok att jag lånade bilder från hennes hemsida. Kattungarna var nog liiite större nu, men lika söta!

Lånade även en Skansenbild från Svenska Bostäders intranät. Får hoppas att det oxå var ok. Det var en rolig, men väldigt intensiv dag.

Imorrn väntar Vårrus, men det ska nog regna, känns inte så jättekul...

Men men... En bra kväll som sagt. Sa jag att jag fick pussa kocken? ;) Och när jag kom hem hade jag vunnit två biobiljetter till The Reader med favvon Kate Winslet, yey!

Nuuu, läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback