Helg

Idag har jag haft den mysigaste morgonen. Helt underbart att vara lediga båda två. Strax före 12 åkte vi in till stan och åt frukost innan vi gick på bio och såg Änglar och Demoner. Den har ju fått lite ljum kritik från både vänner och filmkritiker, men jag tyckte att den var helt ok och ganska spännande. JAg har iofs inte sett den tidigare filmen så jag har ju inget att jämföra med heller. Det är iaf väldigt skönt att gå på bio på eftermiddagar då det inte är så mycket folk.



Imorrn ska jag försöka pallra mig till gymmet och så ska jag se till att inte komma i säng för sent på kvällen. Ska vara utanför Skansen redan 9.45 på lördag morgon. Sen ska jag och en kvinna från ekonomiavdelningen stå och dela ut priser till alla barn som genomför femkampen. Det blir nog kul, speciellt om lite vänner dyker upp, och blir det bra väder så vet jag iaf några stycken som har tänkt att gå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en härlig dag!

Det verkar som att det ska vara uppehåll imorrn lördag så då ses vi nog på Skansen! Var kommer du hålla till?

Postat av: Linda

Jag kommer stå på Tingsvallen vid femkampen. När ni kommer tror jag att ni kommer få lite biljetter och formulär. Barnen deltar i femkampen får priser och så kommer alla barn att få en biljett att hämta ut en "present" för, plus att det kommer finnas en biljett för ansiktsmålning. Själva kan ni delta i tipsrundan och vinna ett presentkort på K:fem i Vällingby.

2009-05-22 @ 13:10:19
URL: http://bumblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback