090519

Fy fan vad trött jag är! Jag tackar alla högre makter att jag bara "jobbar" 3,5 timmar imorrn, och då är säkert en halvtimma rast. Idag hade vi 50 minuter rast på förmiddagen, haha! Vi var nog lite sega allihopa. Men bankfilerna kom iväg till slut och de anställda får sin lön på måndag, yey! Fast där räknas ju inte jag in tyvärr.

Var tvungen att gå ut med Tilda förut. Hon jamade konstant imorse och nu efter att jag kommit hem, så till slut gav jag upp. En kille med en amstaff och en bullterrier kollade extremt konstigt på mig som gick med min katt i koppel... Bara för att han hade två av mina favvorithundraser så behöver han ju inte vara mallig. Fast när det gäller favoritraser så är det väl säkert 90-99% av alla hundraser för min del eftersom jag gillar djur så mycket. 

Imorrn ska mamma och jag ta en sväng in till stan för att börja kika lite efter en klänning åt henne, till bröllopet alltså. Sen har jag tänkt att åka hem till Fredrik. Han har sålt sin tv, så vi får väl se vad vi ska hitta på, vi som oftast kollar på film... :)

Ska bli skönt med helg, man skulle haft lite mer pengar bara, men så är det väl alltid.

Nästa vecka är det en hel del på schemat. På tisdag kommer en tjej från skolan för att  kolla på vad jag gör, och på kvällen är det middag med Ida och Annika. På onsdagen ska jag och tanterna "springa" Vårruset på Djurgården. Och på torsdag ska personalavdelningen äta lunch på Riddersviks Gård (där jag ju faktiskt har praktiserat!) och sen på kvällen kan det ev bli klassträff, om de väljer rätt datum...
 


Kommentarer
Postat av: Cissi

jag ska också "springa" vårruset ;)

2009-05-20 @ 09:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback