090517

Helgen gick fort, men det är väl kanske inte så konstigt med tanke på att man jobbade fredag-lördag.

Idag får man vara glad att man har lite norskt blod i ådrorna. Jag kollade inte ens på schlagern, men det var ju kul att Norge vann. Och så är det ju 17:e maj idag, Norges nationaldag. Då ska man gå i tåg på Skansen och vifta med norska flaggor och skrika "hurra". Fast det var ju några år sen sist jag gjorde det, och jag ska ju ändå dit nästa helg...

Något som är oerhört frustrerande är att någon på Telia har stängt av Fredriks abonnemang så jag kan varken ringa eller messa honom. Först fick jag inga svar på mina mess som jag skickade i torsdags och fredags. Sen ringde han från en kompis mobil på fredagseftermiddagen och berättade vad som hänt. Hoppas han får igång det igen nu i början av veckan, för jag tycker det är asjobbigt att inte kunna höra av sig och att inte ens kunna få några mess.

Den kommande veckan blir skön, förutom långa måndagen imorrn. På onsdag slutar jag 12 och sen är det långhelg! Bara jobb på lördagen då, men det blir nog riktigt kul, om det inte regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback