090514

Ja nu sitter jag här igen med mina tummar... illa...

Igår fyllde mamma år så halva företaget var ute och festade. Haha! Jaja, det var väl kanske inte just därför vi var ute, men ute var vi. Vi var på Ballbreaker vid Stadshagen där vi fick ägna oss åt diverse aktiviteter. Jag kastade lite dart, körde bilbana och bowlade. Gjorde två strikes den här gången. Fasiken vad kul det var! ;D Kvällen innehöll även en del gratis-öl och en smaskig middagsbuffé.

Åkte hem till Fredrik sen. Han kom strax efteråt, och det var ju tur det för det hade varit lite trist att stå och hänga utanför hans port hela natten...

Idag är jag lite trött. Funderar på vad jag ska äta till lunch. 16 kronor på kontot såg jag. Kanske skulle kollat om Fredrik kunde lagat lite extra mat inatt när han gjorde "middag" till sig själv, matlåda is tha shit.


Å imorrn ska man jobba oxå, himmel å pannkaka! Hur ska jag orka? Tur att det är kort vecka nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback