090511

Måndag igen. Jag gillar inte riktigt de här långa måndagar då jag "jobbar" 8.30-18.30, fast å andra sidan klagar jag inte när jag slutar 14.00 på fredagar, iaf inte om jag inte måste befinna mig på mitt riktiga jobb kl 15.00...

I lördags blev det lite fest hemma hos Fredrik. Igår tog vi det lugnt och kollade på fotboll på dagen innan vi åkte hem till hans föräldrar där vi åt grillat och tårta, väldigt trevligt. Sen var jag tvungen att åka hem till Tilda, kan ju inte sova borta mer än en natt i taget, lite trist ibland. Men hon blir så himla glad när man kommer hem, det är mysigt. Min lilla gris...

Igår kväll försvann Tilda spårlöst, i min lilla lägenhet på 25 kvm... Efter väldigt mycket letande och ropande hittade jag henne instängd mellan ytterdörren och innerdörren. Jag fattar inte hur jag kunde stänga där utan att se henne.




Tycker inte ni oxå att det är lite väl många dagar till löning?

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, stackars Tilda!! Jag håller med om att det är för många dar till löning. Det är det alltid. Vadå leva i nuet?

2009-05-12 @ 04:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback