Stupid girl

Vad ska jag säga? Dagen började inte så jättetrevligt. Efter bara en stund på jobbet blev jag utskälld av en tjej. Hon kallade mig hora och skrek att hon skulle "knulla mig" och så vidare och så vidare. Allt detta för att jag vägrade sälja cigg till henne. Vi har fått tillsägelse om att vi måste kolla leg på alla som ser ut att va under 30 eftersom det är mycket kontroller av butiker osv. Så jag gjorde bara som jag blivit tillsagd. Ändå fortsatte denna brud att skrika på mig, även utifrån centrumet. Sen kom hon tillbaka en stund senare och visade stolt upp ciggpaketet hon lyckats köpa inne på Preem. "GRATTIS!" sa jag då. Lite ironiskt att någon som blir förbannad över att jag inte litar på att hon är 25 beter sig sådär, moget...

Hon lyckades iaf lämna en känsla av obehag efter sig hela dagen. Det där tog verkligen all min energi. Inte för att det var farligt eller så, men just obehagligt. Fast det är väl klart att det är det när någon skriker på en...




Nu är man ju ledig iaf. Får ju "helg" trots allt, tack vare praktikplatsen. Bara bra för det finns alltid grejer man ska hinna med och jag har ju känt mig lite stressad över det. Nu känns det lugnare.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men på min arbetsplats e de tydligen oxå ok att säga saker som jävla fitta o ja ska knäcka din nacke..... Bra grejer, bra folk!

2009-03-08 @ 20:23:28
Postat av: Linda

Störda människor. Man vill så gärna komma på något fantastiskt bra att säga när folk beter sig sådär. Grrr!



Helt sjukt att man ska behöva ta sånt när man arbetar i butik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback