Inte borta

Neeej, jag e inte borta! Nu e jag här! ;D Har bara varit så himla trött på kvällarna, och igår åkte jag till Sara redan på eftermiddagen, sov hos Fredrik och kom hem för någon dryg timme sen.

Festen hos Sara var trevlig, 16-17 pers på 25 kvm, och då får man räkna bort ytor som hall och kök. Det blev ju lite dålig stämning när vinnaren i melodifestivalen presenterades, men det gick ju över rätt fort. Jag fick sällskap ända till Telefonplan, väldigt skönt. Dock var jag lite rädd för alkisen som satt i närheten när Jens gick av, så jag ringde Fredrik så att jag kunde prata med honom den sista biten. Alkisen skrek att jag skulle hålla käften, men då var det dags för mig att gå av, tack och lov.

Hela dan idag har varit hur mysig som helst, trots att vi inte gjort något särskilt, helgen kunde gärna ha varit en eller flera dagar längre... Det är läskigt att vara kär, sårbart. För mycket smärta i bagaget. Men att vara kär är oxå underbart, så det är tur att det underbara trycker bort det läskiga, oftast iaf.


Tina berättade för mig om sin förlossning igår, och nu vill jag aaaldrig skaffa barn! Fast sen sa hon att när jag får träffa lilla Sebastian så kommer jag vilja ha massor med barn, haha! ;) Jaja, vi får väl se, allt har ju sin tid.

Kommentarer
Postat av: Annika

Undrade just var du var.. Och gud vad jag inte saknar kollektivtrafiken och särskilt inte på nätterna!

2009-03-16 @ 02:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback