Torsdagkväll

Jaha, så var denna termins skoldagar över. Nu återstår bara att arbeta heltid, gratis, i 13 veckor... Jaja, förhoppningsvis lär man sig något på vägen oxå. Illa vore väl annars.

Extern kurs(?) i Agda personal imorrn och sen jobba på lördag. Hoppas det blir roligare med de nya kassorna. ;)

Lyxfällan nu, med lilla Anna Hibbs. Hur gammal är hon? Hon ser ut att gå i max högstadiet... och agerar därefter... Poor little rich girl... Fasiken att min pappa inte kan ge mig ett kreditkort, höhö!



Jag vill åka bort! Weekend, solsemester, en ynka hotellnatt, vadsomhelst!

Alltså herregud, bruden har ingen koll alls! Visst, jag är oxå väldigt bra på att slösa och så, men hallå!

Såg ni förresten dokumentären om icke-tvättandet igår? Väldigt intressant, men sjuuukt äckligt! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback