Skärpt

Fan vad trött jag blir. Varför ska jag hålla ordning på andra människors jobb? Först AC/DC-tävlingen som glömdes bort, och nu förhandsvisningen där man glömde skriva ut vart biljetterna ska hämtas. Lär ju inte finnas några kvar nu anyway. Jag borde ju fått biobiljetter hemskickade eftersom jag förmodligen gjorde felet uppenbart... :P Jaja, får väl ladda ner filmen istället!

Idag har jag tagit itu med mig själv. Sparkat mig själv i baken. Skärpt mig. Yey me!


Jag fortsätter leka med fotoredigeringen... :D

Imorrn ska jag till MVC, men bara för cellprovtagning och nytt recept på piller. Sen blir det träna med mamma, och på kvällen hoppas jag på mys i Fredriks soffa. ♥ På onsdag börjar äntligen praktiken, vill komma igång! ;)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback