090331

Dagarna flyger förbi, fast det är väl både bra och dåligt antar jag. Vilket fint väder det var idag! Såg ni!? Kände ni!? Helt underbart! Ja fram till det började regna alltså...

På mammas jobb har de en konstförening. De hade utlottning av tavlor idag, eller de lottade ut vilka medlemmar som ska få välja bland de tavlor som sitter i slutet av korridoren på vår våning. Jag och min handledare gick bort och kollade på tavlorna tidigare på dagen. Jag blev helt exhalterad när jag såg att det hängde en
Lisa Rinnevou på väggen! Gaahh! Ringde mamma och sa "om du vinner så tar du den! ok!?". Mamma vann, men man vinner ett nr och sen får folk välja i tur och ordning... Mamma har nr 17. Så nu hoppas jag att de 16 första som får välja tar alla tavlor som mamma gillar och lämnar Lisa-tavlan! Perfekt födelsedagspresent till moi ju!
 
Köpte busskort idag, så nu är jag fattig, igen... Dåligt. Alla som heter Linda, bor på 25 kvm, jobbar på Ica 1,5 dar varannan vecka och har en knasig katt som heter Tilda borde få busskort gratis tycker jag. Tycker inte ni det? Nä nu börjar jag bli fånig, dags att sova tror jag. Inatt gick det inge bra alls, kylskåpet och köksfläkten höll mig vaken, snoozade 45 min imorse. Det kan man bara göra om man i vanliga fall har sjuuukt gott om tid på morgonen, haha!


Gonatt och puss på er! ♥

Och glöm inte att det är 1 april imorrn! Se upp för luringar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback