Söndag

På min lediga dag vaknar jag självklart halv sju...

Varvade tvättstugan med Robinsson igår kväll. Det var ju riktigt kul ju. 18 pers som tror att de ska komma till en vit sandstrand där de kan ligga och sola, men istället hamnar de i ett äckligt träsk. Haha, så himla roligt. Kommer väl inte sitta bänkad varje lördag, men har man inget bättre för sig så... bättre än alla j-a dans- och sångprogram iaf.

Ayesha var och handlade av mig igår. "Vad vacker du är!" sa hon. Sen var jag glad resten av dagen, haha! Behövs så lite. Men oj vad irriterad jag blir på att man inte kan använda fotstödet som just fotstöd i de nya kassorna. Råkar man trycka lite för hårt så skiter bandet fullständigt i att stanna överhuvudtaget och allting packas ihop och det blir kaos och jag får panik och trycket på nödstopp och sen tar det en halvtimme innan jag får igång skiten... Hände väl en ca 3-4 gånger igår... De nya kassorna är ju bättre än de gamla, men det finns en hel del grejer där designern inte tänkt till riktigt, han har nog aldrig ens suttit i en kassa. Idiot!

Nu måste jag gå ut med Tilda, för jag har ju lovat, och hon har tjatat hela morgonen. Det trodde ni inte att katter kunde va? Men det kan dom tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback