Onsdag

Bara två skoldagar kvar nu. Imorrn ska vi göra det sista på lönekursen och sen ska vi fika med våra lärare, går 13-16, mycket skönt. Sen på fredag blir det extern utbildning hos Agda på Torsgatan, hoppas att det blir en givande dag.

Igår var jag och tränade med mamma, sen åkte jag till Fredrik. Vi hade tänkt att gå på bio, men sen kom vi på att det inte fanns någon film som vi verkligen ville se (inte samma film iaf...) så vi stannade hemma. Fredrik lagade mat och sen kollade vi på film i soffan istället, vilket ju är mycket mysigare. ♥


Ikväll är det en dokumentär om nån som ser hur länge man kan gå utan att tvätta sig. Låter jävligt äckligt, nästan så äckligt att man måste kolla...

 Riktigt seg kväll det här. Både Tilda och jag är helt utslagna. Jag skulle ha tvättstugan 18.00... Men jag somnade... Sen orkade jag inte pallra mig iväg. Skulle ju egentligen behövt tvätta, men men. I min nästa lägenhet ska jag ha tvättmaskin! Alla flyttar nu känns det som, jag vill oxå. Träffade Maria på Hemköp, hon och David hade köpt en lägenhet i Traneberg. Alla lämnar H-by, och det vill jag med! Har ju varit så glad alla andra gånger jag flyttat härifrån, haha! Men kanske en dag... när jag blivit en snuskigt rik löneekonom... hehe, jomenvisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback