Migrän

Fick inte mycket gjort alls idag. Tvättstugan hann jag med, sen kom huvudvärken, migrän. Trodde att jag skulle kunna vila bort den (för jag trodde först att det berodde på sömnbrist) så att jag skulle kunna åka till gymmet sen, men till slut insåg jag att jag inte skulle kunna träna. Irriterande. Vanliga värktabletter hjälper ju inte, och jag hade ju ändå inga hemma. Hittade något citadonliknande som jag tog nu på kvällen och nu känns det faktiskt lite bättre. Man bör dock undvika häftiga rörelser...

Stackars Fredrik skulle på Metallica, men konserten blev ju inställd. Alltid trist när man får reda på det sådär precis innan. Som när Sara och jag satt på Mest och snopet fick veta att konserten vi skulle på (Nerina Pallot) efter middagen var inställd. Men då fick vi ju iaf pepparkakor som plåster på såren... ;) Så vi satt kvar, beställde in varsin öl till och mumsade pepparkakor, haha! Inte världens godaste kombination...

Ledig imorrn, och ingenting inplanerat, förutom gymmet då. Hade tänkt att hämta ut biljetter till en förhandsvisning, har en kupong. Men det står att biljetterna ska hämtas på Park, och den har ju inte öppet som en vanlig biograf. Så jag vet alltså inte när deras kassa är öppen, och ska hämta biljetter till en gratis visning så ska man va där först, vilket ju blir lite svårt när jag inte vet när deras kassa är öppen. Suck... Men då slipper jag ju åka in till stan iaf, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback