Enkätundersökning

Den långa måndagen gick faktiskt förvånansvärt fort. Först fixade vi det sista med lönerna och skickade bankfilen till banken så att de anställda får sina löner på onsdag. Sen på eftermiddagen åkte jag och min handledare till ett bovärdskontor där vi fick goda laxwraps och dricka innan vi begav oss ut tillsammans med två snälla och roliga "gubbar". Vi gick runt i trappuppgångar och ringde på hos hyresgäster och överlämnade enkäter till dem, det var faktiskt mycket roligare än väntat, förmodligen tack vare sällskapet. Vi var klara redan vid 18, och då fick jag skjuts hem, värsta bra!

På onsdag är det våffeldagen. Tror dock inte att det blir några våfflor för min del. Ska ju in till stan och kolla på Mr Al Pitcher där på kvällen (hoppas min pojkvän bokat om biljetterna...) och sen hoppas jag på en bit mat och kanske en öl eller något, men vi får väl se. Kul att göra något iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback