Dubbeldeklarerat

Hmm... Glömde igår att berätta om när jag speglade mig när jag kom hem. Eftersom halva överläppen var bedövad såg jag ut som att jag försökte göra någon slags Elvis-imitation, haha! Lite senare på kvällen skulle jag skölja munnen med Listerine, men det ville sig inte riktigt, det rann lixom ut. Ja herregud...

Åkte med mamma och Jimmy bort till jobbet på eftermiddagen idag, i mammas nya bil! Gick in och hämtade kontrolluppgiften i skåpet. Det visade sig dock att alla på jobbet hade fått deklarera dubbelt. Vissa hade fått besked att de skulle betala 26 000-32 000 kr! Vi ska tydligen få nya deklarationer utskickade till oss i nästa vecka, får hoppas den är mer positiv då.

Är på lite dåligt humör nu på kvällen, hoppas det blir bättre imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback