And that's why

Oh dear sweet Lord... Det där med heltidsjobb... Vem fan kom på den idéen? Va? Klockan är ju nästan läggdags när man kommer hem, och då åkte jag direkt hem, vilket jag inte hade tänkt. Orkade inget annat. Fyndade blodpudding på Hemköp, 2 för en tia, hey! Värsta kapet för en stackars student som slösat bort sina pengar på kläder, smink och annat skoj. Dock upptäckte jag för sent att lingonsylten jag hade i kylskåpet var helt förstörd. Den hade förvandlats till en slemmig klump, förmodligen tack vare de dagarna då kylen var "trasig".

Idag fyller Sara år! Yey! Hon hade lagt upp bilder från festen. Jag lyckades se ut som ett praktmongo på 2 av 3, inte illa pinkat va!? Nu ser du Sara, det är därför man behöver en bloggpose! Eller iaf jag... Jaja, jag snodde iaf den lite bättre bilden och klippte ut mig själv eftersom jag inte vet om de resterande 100 personerna vill va med i bloggen. Hoppas det va ok med fotografen, annars får hon ringa och kräva ersättning...

  Såhär glad e jag på fest, party party! Haha! Tydligen ser jag bäst ut på långt håll... Usch ja...

Nä, nu ska jag stänga av datorn. Sova snart tror jag nog. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahaha.. välkommen ut i vekligheten :D

2009-03-17 @ 18:20:15
Postat av: Anonym

Du får ta hur många bilder du vill :) o man kan inte se glad ut jämt på fest så de så. Puss puss

2009-03-17 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback