090330

Hellu!

Kom på rätt sent igår att det var ju en lååång dag idag. Slutar ju 18.30 på måndagar... Usch ja, men dagen gick ju rätt fort, många fikapauser vettni! Haha! Synd bara att kaffet i kaffemaskinen är sjukt äckligt, vi väntar på en ny maskin, men det verkar dröja.

Man undrar ju vad jag gör på dagarna. Tycker inte att jag gör så mycket men ändå går dagarna så fort, får det inte att gå ihop. Idag har jag iaf sjukanmält nån människa till F-kassan, lagt upp lite nyanställda, sorterat mer papper och satt in dem i pärmar. Är dock roligare än det låter.

Känner mig dock lite smått förstörd efter den där himla tidsomställningen! Kom knappt upp imorse tack vare den där förlorade timmen som bara försvann i helgen.

Lyckades göra
Ida glad idag. Hon fick en födelsedagspresent lite i förskott i brevlådan... ;D Bra att det blev lyckat, har velat köpa den en längre tid.

Gaaahh vad jag längtar till påsk! Leeedighet! Ska bli så himla skönt. Får se om det blir en sväng till Nyköping eller om det blir hem till mormor, inget är väl riktigt bestämt ännu. Men är det fint väder vore det ju väldigt mysigt att åka ut på landet, så vi håller tummarna för det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback